DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Un any més, el 30 de gener, la nostra escola s’ha sumat als actes en motiu del Dia de la No Violència i la Pau. En primer lloc, hem llegit un manifest en el que fèiem palès que tots i totes compartim un desig, un desig de pau i per a la pau. Així mateix, considerem que la pau comença per un/a mateix i en les petites coses que fem cada dia, només canviant les nostres actituds i valors, podrem canviar el món.

En finalitzar la lectura del manifest, cada cicle ha ballat una dansa que havien preparat des de l’àrea de música.

Podeu veure un recull de fotos, clicant a la imatge:

Per poder veure el vídeo de l’acte, cliqueu AQUÍ.