DESPLEGUEM I REPRESENTEM -6è-

Cossos geomètrics | Escola Santa Anna

Estem envoltats de cossos geomètrics, oi? Doncs, per què no aprofitem la nostra  vida quotidiana per treballar-los ? Al llarg d’aquests dies, l’alumnat de 6è ha estat treballant els poliedres, les representacions planes d’una figura tridimensional i el volum, de forma molt manipulativa i lúdica. D’aquesta manera és més fàcil de consolidar els aprenentatges.

Si cliqeu AQUÍ, podreu veure fotografies d’algunes activitats que hem realitzat.

1. Sr. Jordi

Fantàstic treball!!!
    Sempre m’he preguntat per què un tetra-brick de llet té la forma que té?… per què deu ser?

Mooolt bé!!!
    Seguiu així!