DENIP 2023

Avui, 30 de gener, hem celebrat el Dia Escolar de la No Violència i la Pau, en un acte de tota l’escola a la Pista Poliesportiva del nostre poble.

L’acte ha consistit en la lectura d’un manifest per part d’alumnat de 6è i després, representants de cada classe, han llegit els seus missatges per la pau, fruït del treball a l’aula d’aquests dies. L’escola és un bon lloc on reflexionar sobre aquests temes i per aprendre a relacionar-nos entre nosaltres des del respecte, la igualtat i l’equitat.

En acabar les lectures, petits, mitjans i grans han ballat en homenatge a aquest dia tan assenyalat.

Podeu veure les fotos clicant AQUÍ.