CONTE ARQUEOLOGIA

Ahir vam rebre una visita molt especial, els autors dels llibres “La Laura i en Joan” que ens vam realitzar un taller d’arqueologia. Els alumnes de 4t fins a 6è vam fer investigadors i arqueòlegs  amb d’uns baguls que contenien repliques de restes arqueològiques i imatges de diferents jaciments Ibers: Ilergets, laietans, Ilercavons, indigets.  L’activitat principal va consistir en classificar aquestes restes i esbrinar per a què servien, de quins materials estaven fets i quins oficis intervenien en la fabricació.

Els alumnes vam participar molt en la iniciativa treballant de forma cooperativa i aprenent diferents aspectes sobre els Ibers i la seva cultura.

Aquí teniu algunes imatges  del taller.