CONTACONTES de Cicle Mitjà

Durant aquest primer trimestre l’alumnat de Cicle Mitjà i d’Infantil han reprès l’activitat del CONTACONTES que tant els agrada i entusiasma.

L’alumnat de C. M. sap que davant seu té un públic molt entregat i captivat per totes les històries que els expliquen, ja siguin tradicionals o una mica menys conegudes. Els escolten bocabadats i amb molta atenció, això fa que els més grans sentin la responsabilitat i els encoratja encara més, a preparar-se els contes molt bé. En algun cas, acompanyen aquestes històries amb titelles, peluixos, complement d’un personatge, etc.

Si voleu veure’n algunes imatges, cliqueu  a la imatge de sota.