Contacontes Cicle Mitjà – Ed.Infantil / Storytelling

Acabat el primer trimestre, volem compartir amb vosaltres algunes fotos, fetes pels propis alumnes, de l’activitat de contacontes. En aquesta activitat, els i les alumnes de Cicle Mitjà es preparen fantàsticament uns contes per anar-los a explicar als i les alumnes d’Educació Infantil.

Aquest curs, hem introduït alguns contes en castellà i properament intentarem atrevir-nos en explicar-ne algun en anglès.

Cliqueu aquí per veure una mostra de fotos de l’activitat.

We are about to finish the first term and we want to share with you some pictures which are related to the storytelling activity and taken by the students. The pupils in second cycle make themselves ready for the storytelling activity and they tell stories to the preschool pupils.

By the way, they tell stories in Spanish this year! Over time they can try to tell English stories, too.

Have a look at the pictures.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *