CONCURS APILO

El comitè d’Escola Verda volem impulsar el reciclatge de les piles al centre. Fa unes setmanes vam llegir un lectuclip sobre aquest tema, en el qual explicàvem que les piles són altament contaminants perquè porten metalls que perjudiquen la nostra salut i la del planeta. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos. Tarden molts anys en degradar-se, per tant, és essencial reciclar-les o bé comprar-ne de  biodegradables.

Com ja sabeu, l’escola està inscrita al Concurs Apilo XII que consisteix en recollir piles, bateries i acumuladors esgotats perquè es reciclin correctament. I per això, hem repartit un petit contenidor de piles per cada classe per a recollir totes les que siguin possible. A  més a més, us recordem que a l’entrada principal de l’escola (davant del menjador) també hi ha un contenidor on podeu dipositar les piles que porteu.

Si us plau, us demanem la vostra col·laboració per cuidar el medi ambient.