COMISSIÓ AMBIENTAL D’ESCOLA VERDA

Aquest curs hem posat en marxa la comissió ambiental d’Escola Verda, la qual està integrada per un/a representant de cada classe de I5  fins a 6è. La setmana passada va tenir lloc la segona reunió de la comissió d’agents ambientals i en ella vam tractar temes tan interessants com l’esmorzar saludable i l’ús dels plàstics a l’escola, el funcionament de l’estacionament de bicicletes i patinets, el desenvolupament de l’acció conjunta i l’estalvi d’aigua a l’escola.

Els nens i nenes vam participar moltíssim, donant la seva opinió i afegint propostes noves als diferents temes tractats. Va ser una trobada molt aprofitosa i interessant!

Clilqueu a la imatge per veure les fotografies.