COMENCEM LES SdA A LA COMUNITAT DELS GRANS

Ahir, l’alumnat que forma part de la Comunitat de Grans (4t, 5è i 6è) va començar l’activitat de SdA que realitzarem cada dilluns a la tarda.

És una activitat internivell i per tal de formar els grups, vam dur a terme una dinàmica de coneixement ben entretinguda. Cada infant tenia un animal assignat i n’havia de fer el so per tal de trobar a la resta del grup.

En les SdA, de durada variable, es plantejaran reptes, a partir d’un context i l’alumnat, mitjançant els equips cooperatius, hauran de posar en acció, les seves capacitats, habilitats i sabers per a poder-los resoldre.

Si voleu veure la primera activitat de descoberta del grup, cliqueu a la imatge de sota.