CLAUSURA ACTIVITAT CONTACONTES

Al llarg d’aquest curs, l’alumnat de Cicle Mitjà ha estat preparant-se i gravant contes per a que l’alumnat d’Educació Infantil els pogués visualitzar des de la seva classe. És una activitat que agrada molt, tant a petits com a mitjans!!!

Per tal de tancar l’activitat, els nens i nenes d’Infantil van voler agrair la feina feta a l’alumnat de Cicle Mitjà amb un divertidíssim contacontes, fet pel Sr Jordi, i un obsequi fet per ells/es mateixos. Va ser una estona fantàstica!!

Des del Cicle Mitjà, volem agrair aquest gest tant bonic a mestres i alumnat d’Educació Infantil. Així mateix, felicitar al mestre Jordi pel conte tan original i ben explicat.

Podeu veure algunes fotos clicant AQUÍ.

1. Senyor Jordi

Per mi ha estat tot un plaer compartir aquest moment amb vosaltres.

Gràcies per deixar-m’hi aportar el meu granet de sorra!!!

M’ho he passat molt i molt bé!!!