CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El 35è Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya va acollir aquest dimarts 9 d’abril la semifinal de les terres de Lleida del XV Certamen Nacional Juvenil i Infantil de lectura en veu alta, que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana conjuntament amb el departament d’Educació de la Generalitat en el marc del Pla Nacional de Lectura. En aquesta semifinal, una de les set que es fan arreu del territori català, hi han participat, en cinc categories diferents, alumnes de 40 centres de demarcació de Lleida.

La Clara Simó Berengué de Tercer va participar en aquest Certamen acompanyada d’altres  companys i companyes de l’escola. Aquest acte  es va realizar a l’Amistat de Mollerussa.

Moltes felicitats per l’esplèndida actuació!!!

Si voleu veure les fotos cliqueu AQUÍ