CARNESTOLTES!!!!

El passat dijous 31 de març va arribar el gran REI CARNESTOLTES, REI DELS POCASOLTES a la nostra escola!!! A partir d’aquell dia, vam fer activitats ben divertides i que el féssin ben content.

A més a més, a partir del divendres ens va manar que cada dia portèssim alguna cosa ben esbojarrada. I com que tots i totes vam complir al peu de la lletra les seves consignes, el dijous dia 8 per la tarda vam poder sortir a fer la tradicional Rua de Carnestoltes, això sí: després d’haver fet una magnífica desfilada de disfresses al gimnàs de l’escola.

Volem donar les GRÀCIES a totes les famílies que ens van acompanyar i van participar de la Rua. Moltes moltes gràcies per la vostra implicació!

Si voleu veure les fotos de la setmana més esbojarrada de l’any, cliqueu a la imatge: