CARNESTOLTES / CARNIVAL

La setmana passada, amb l’arribada del Rei Carnestoltes, el Rei dels Poca Soltes, vam celebrar la setmana més esbojarrada de l’any.

Cada dia de la setmana, el Rei Carnestoltes ens va manar unes consignes que havíem de seguir i cumplir: cara pintada, cabell decorat, cames i peus divertits… Els alumnes d’Educació Infantil, a l’hora de psicomotricitat, també van fer una desfilada de disfresses ben divertida. La setmana va concloure el passat divendres amb la Rua pels carrers del poble i molt ben acompanyats de familiars i amics, molts d’ells disfressats. Des d’aquí els donem les gràcies per fer més divertida la festa!!!

Podeu veure un recull de fotos clicant a la següent imatge.

Last week, Carnestoltes, the Carnival King, arrived at our school and we had the craziest week of the year.

Each day of the past week, Carnestoltes gave us instructions to follow: painted face, decorated hair, something funny on our legs and feet, etc. Besides, pre-primary pupils had an amusing Carnival show in psychomotor activity and they dressed up in some costumes. To finish off, last Friday we held a Carnival Parade around the village streets with our friends and relatives and some of them were dressed up. We want to thank them to liven up the party!

You can see some photos by clicking the picture below.

carnestoltes