APADRINAMENT LECTOR

L’alumnat de Cicle Superior i l’alumnat de Cicle Inicial, estem molt contents i contentes d’haver iniciat ja l’activitat de l’Apadrinament lector. Aquesta, és una activitat que realitzem en parelles, o grups de 3, formades per alumnes de 6è que fan de padrins/es a alumnes de 2n i alumnes de 5è que fan de padrins/es a l’alumnat de 1r.

El fet de ser padrí de lectura fa que l’alumne padrí o padrina adquireix el compromís d’ajudar en l’aprenentatge lector del seu fillol. L’ajuda a aprendre a llegir i comprendre millor, alhora que intenta promoure el gust per la lectura.

Padrins/es i fillols/es es mostren molt motivats i engrescats amb aquesta activitat.

Podeu veure les parelles d’aquest curs, clicant a la imatge:

1. Elisenda

L’ apadrinament lector és una molt bona manera d’impulsar l’interès i la curiositat per la lectura, tot agafant un bon hàbit i establint bones relacions socials.
    Bona idea!!