ANIMA’T A MENJAR FRUITA (GENER)

En el gràfic s’observa que el dijous, dia 12 de gener, 6 de cada 9 classes mengen entre un 73% i un 100% de fruita, dues classes obtenen un 63% i 68% i  tan sols trobem una classe que no supera el 50%. Felicitats a la classe de 1r i 6è per obtenir un 100% !

Si ens fixem en el segon dijous, dia 19 de gener,  observem que 7 de cada 9 classes disminueixen el consum de fruita, excepte una classe que manté el mateix % i una altra que arriba al 100%. Felicitats a la classe de 4t per aconseguir arribar al 100% !

Si observem els resultats de l’últim dijous, dia 26 de gener, 6 de cada 9 classes milloren els resultats respecte a l’anterior dijous, una classe es manté igual i dues baixen el consum de fruita. Felicitats a la classe de P3 per fer el 100% !

Observant tots els gràfics i mirant els % corresponents a cada classe, el subcomitè d’Escola Verda ha valorat molt positivament que més de la meitat de les classes algun dijous obtinguin entre un 80% i un 100% del consum de fruita. Moltes gràcies per participar !

Bé, en definitiva, pensem que la classe de 1r ha estat el grup que millors resultats ha aconseguit. Moltíssimes felicitats a tots els i les alumnes de 1r !  Sabeu que tindran de premi? Una sorpresa per llepar-se els dits!

Alumnes de 6è (Subcomitè d’Escola Verda)

Aquí us deixem els resultats.

RESULTATS GENERALS anima’t a menjar fruita -taula resultats GENER
P3 anima’t a menjar fruita -GENER P3
P4 anima’t a menjar fruita -GENER P4
P5 anima’t a menjar fruita -GENER P5
1r anima’t a menjar fruita -GENER 1r
2n anima’t a menjar fruita -GENER 2n
3r anima’t a menjar fruita -GENER 3r
4t anima’t a menjar fruita -GENER 4t
anima’t a menjar fruita -GENER 5è
anima’t a menjar fruita -GENER 6è

A menjar molta fruita i
 així cuidarem la vostra salut !