ACTE FINAL CONTACONTES EI-CM

Aquest matí hem celebrat l’acte de clausura de l’activitat de Contacontes entre l’alumnat de Cicle Mitjà i Educació Infantil.

Donada la situació d’inici de curs, els contacontes van començar de manera virtual però gràcies a la millora de les condicions sanitàries hem acabat el curs podent realitzar l’activitat de manera presencial, que és com més ens agrada a grans i petits.

Avui, l’alumnat d’Ed. Infantil ha volgut agrair a l’alumnat de cicle mitjà tots els contes i els moments viscuts al llarg d’aquest curs. Per fer-ho, els han regalat un punt de llibre personalitzat.

A més a més, volem donar les gràcies a les alumnes de 6è Clara i Laia que ens han amenitzat l’acte amb una magnífica actuació amb piano.

Cliqueu AQUÍ per veure les imatges d’aquest acte.