8M – Dia Internacional de les Dones

La setmana passada, en motiu de la celebració del Dia Internacional de les dones (8 de març) vàrem estar realitzant diferents activitats. És imprescindible que totes i tots ens impliquem, l’escola també, per tal d’aconseguir una societat lliure, equitativa i sostenible. Tal i com diu el lema “Igualtat de gènere avui, per un demà sostenible.

A banda de les diferents activitats que va realitzar cada nivell, el mateix 8 de març vam fer un acte conjunt al pati de l’escola. En ell, alumnat de 6è van llegir un manifest i tots junts i juntes vam cantar la cançó “Ella” de la cantant Bebe.

El que més ens agradaria és que aquestes reivindicacions no es quedin en el 8 de març, sinó que siguin part del dia a dia ara i sempre, fins aconseguir una societat justa i igualitària.

Podeu veure una mostra de fotografies clicant a la següent imatge: