El passat 18 de febrer va tenir lloc una visita virtual / taula rodona sobre biblioteques escolars. Aquesta sessió es realitza cada any a les persones que estan fent la formació BEID – Implementació i dinamització de les biblioteques dels centres educatius (formació que s’ofereix des del programa de biblioteques escolars de Catalunya). Aquest curs ens han proposat de participar-hi, com a convidades, per explicar com funciona la nostra biblioteca, juntament amb una altra escola i un institut.
La participació en el programa Erasmus està suposant un impuls molt important de la nostra biblioteca; ens ha donat a conèixer i ens ha permès, també, conèixer pràctiques de biblioteques d’altres centres.
Des del programa de biblioteques escolars n’han fet difusió al seu Nodes, a X i a Instagram. Us deixem l’enllaç per si el voleu consultar:


