Setmana Europea de la Mobilitat

El dissabte 25 de setembre es realitzarà la caminada saludable que de forma tradicional se celebrava cada any per la Setmana Europea de la Mobilitat i que l’any passat, degut a la pandèmia, no va poder tenir lloc. Els participants es concentraran a les 9 del matí a la plaça de la Sardana i faran una de les rutes verdes saludables amb en Ricard Benimeli, arxiver municipal, com a guia. El recorregut previst és de nou quilòmetres.

Per participar és necessari fer la inscripció prèvia a:
https://forms.office.com/r/1PU5znr5eY

El diumenge 26 es durà a terme la pedalada popular, després que l’any passat la regidoria d’Esports decidís modificar el programa degut a la COVID-19.

La concentració serà a les 10:30 del matí, davant de l’Ajuntament per fer un recorregut senzill de 8,6 quilòmetres pel nostre terme municipal, ja que la pedalada està adreçada a les famílies, adults i infants a partir dels 7 anys. Serà obligatori l’ús del casc.

Per participar és necessari fer la inscripció prèvia a:

https://forms.office.com/r/eGTXDE1ss0

També el diumenge tindrà lloc una activitat lliure al parc d’educació viària de l’avinguda de l’Avenc. La regidoria d’Esports anima els més petits que no puguin participar a la pedalada popular a gaudir d’aquest nou espai.

En totes tres activitats l’Ajuntament regalarà una samarreta commemorativa als participants.