L’escola participa amb la Marató de TV3.

L’ESCOLA SALVADOR ESPRIU AMB LA MARATÓ

L’escola Salvador Espriu, un any més, ha mostrat la seva solidaritat amb La Marató de TV3, enguany dedicada a la difusió i sensibilització de les Malalties infeccioses més greus.

L’escola ha col·laborat en les activitats organitzades per l’Ajuntament de Roda de Berà, juntament amb els altres centres del municipi, realitzant postals de Nadal.

El passat diumenge 17 de desembre, dins dels actes i activitats organitzats per l’Ajuntament a la Plaça de la Sardana per ajudar a recaptar fons, es van posar a la venda les postals i el Drac Artcai va fer el lliurament de premis dels treballs fets pel Mural Gegant de Catalunya que el curs passat les escoles havíem presentat. Hem de felicitar als guanyadors: en Neizan Lorite, l’Abrar Bentamou, l’Azah​ara Lebron, el Victor Manuel Guillen, la Nerea Calvo, la Ma.​ Paulina Santamaria, l’Ahlam Bentamou, la Mar Alonso, l’Alex Simon, la Sofia Mª. ​Puerta, la Lucia del Valle i l’Ainhoa Lopez.