Primeres setmanes a I3

Famílies, el temps passa volant i després d’unes setmanes d’adaptació a l’escola, ja estem a la tardor i hem passat la Castanyada.

Durant aquest primer període a l’aula, hi ha hagut una mica de tot: nervis, plors… Però també alegries, noves experiències, vincles amb les i els mestres, nous amics i amigues, espais, jocs…
Passat aquest temps, ja gairebé tots els infants s’han adaptat a la nova escola. Ja coneixen les rutines i comencen a entendre què fem en les diferents activitats del dia a dia.

En aquesta primera entrada al blog d’I3, us volem convidar a donar una ullada a tot aquest període d’adaptació i a les primeres activitats que hem anat realitzant i que són l’inici d’aquest curs d’I3.

Trobareu les fotografies dins la carpeta “Promoció 2023” – “Curs 2023-24” – “I3A” o “I3B” (segons l’aula on estigui el vostre fill/a – “Adaptació i primeres setmanes”.