Activitats de tardor amb les noies i nois de l’institut

Fa uns dies, els infants de la classe d’I3 B van rebre la visita d’uns alumnes de l’institut Duc de Montblanc, la Satya, l’Arnau i l’Ivan. Estan fent el seu treball de recerca sobre educació i metodologies alternatives i ens van demanar la nostra col·laboració per a realitzar a l’aula una activitat relacionada amb la tardor. Els nens i nenes van anar a la muntanyeta del pati a recollir diferents elements de la tardor. Un cop a l’aula, amb tot el material recollit, van construir un bosc de tardor. Ens ha encantat tenir-los de “mestres” per una estona. Gràcies!

A la carpeta “Alumnes Duc de Montblanc” podeu trobar les fotografies que es van recollir d’aquesta activitat.

Els infants de l’aula d’I3 A també han dut a terme una activitat relacionada amb la tardor guiada per la Núria, l’alumna en pràctiques de TEEI de l’Institut La Serreta que els acompanya cada matí. Primer, els ha explicat un conte d’un arbre que estava trist perquè no tenia fulles. Tot seguit, han anat a recollir fulles a la muntanyeta i finalment, les han enganxat a un mural amb un arbre dibuixat amb els colors de la tardor. Aquest arbre servirà de decoració per al passadís durant tota l’estació. Gràcies, Núria!

A la carpeta “Activitat Núria tardor” podeu trobar les fotografies que es van recollir d’aquesta activitat.