Apadrinaments 5è-2n

Durant el 2n i 3r trimestre, els nens i nenes de 2n i 5è estem fent apadrinaments lectors. És una activitat cooperativa que es realitza per parelles formades per alumnes de 5è, que fan de padrins de lectura, i per alumnes de 2n, que fan de fillols.

Amb aquest projecte s’intenta que tant uns com altres visquin una experiència d’aprenentatge lector, en el qual els padrins llegeixin, expliquin, animin, facin de model, escoltin… als fillols i que aquesta activitat sigui engrescadora i el més motivadora possible per tal que se’ls hi encomani el plaer de llegir.

A més de dinamitzar el procés de lectura també es pretén establir lligams afectius entre padrins i fillols no només al voltant de la lectura sinó també envers altres situacions de la vida escolar.

Moltes gràcies padrins!!! Com ens agrada quan ens veniu a buscar!!!