QUÈ ESTEM APRENENT

Estem estudiant les rutines i les hores en anglès, i també els números fins al 100. Podem repassar amb els jocs i activitats que tenim al classroom.

Hem començat l’apadrinament amb i4: hem explicat un conte als fillols i hem jugat plegats al pati.

Hem après les normes de l’escola.

El dia de Carnaval vam visitar el parc de bombers de Rubí-St. Cugat. Vam aprendre què fer quan hi ha un incendi, per exemple: tancar les finestres, tancar portes, protegir les possibles entrades de fum amb una tovallola mullada, trucar al 112 i si estem tancats fer-nos veure.

El mateix dia vam celebrar Carnaval per la tarda fent una rua amb tota l’escola, vam jugar una estona al pati i vam fer un ball amb les mestres. Per acabar ens van repartir uns melindros amb xocolata molt bons: GRÀCIES AFA!

Estem aprenent molt més sobre el nou projecte de Catalunya: les comarques, els rius, el relleu, etc. També utilitzem l’atles, el diccionari i l’ordinador per buscar informació. Ens ho passem molt bé fent kahoots.

A l’aula d’acollida estem aprenent molt català, el nom de les mestres, etc. A més vam anar a l’Ateneu a fer activitats per celebrar el dia de la llengua materna: vam cantar una cançó sobre els països. Vam fer fotos que podem veure amb la família.

Hem après què són els números capicua, a fer multiplicacions amb números més grans i aprenem a utilitzar la calculadora, estem repassant els números romans i les figures geomètriques. Per reforçar les mates fem problemes del quinzet i ens ho passem molt bé.

A música estem aprenent les cançons de la cantata que ja tenim penjades al classroom.

Alguns de nosaltres hem escrit petits llibres per als nous alumnes que estan venint.

Especial tallers:

En el taller de ciència aprenem què és la flotabilitat, la densitat, la capil·laritat i la iridescència. També hem observat que barrejant diferents productes (vinagre i bicarbonat) podem inflar un globus.

Al taller d‘hort i compostatge hem après què es pot plantar segons l’estació de l’any. També hem après que per fer el compost hem de posar fulles a la compostadora i alternar capes de fulles i de matèria orgànica. També hem vist que no tot pot anar a la compostadora, per exemple no hi podem posar cítrics, però sí enciam i peles de plàtan.