VISITA A LA UNIVERSITAT

Un curs més alguns del nostre alumnat de, 5è i 6è, ha participat en el projecte CROMA organitzat per la UAB amb l’objectiu de donar eines i estratègies socials i lingüístiques de millora en el rendiment, a partir del treball en grup i activitats dirigides. Aquest és un resum de la feina feta

Desprès de fer activitats de coneixença i de cohesió de grup, van fer el primer projecte, que era el de cinema social. Vam fer el curtmetratge de reflexió sobre els refugiats( vídeo clicant a la foto). En aquest trimestre també vam fer el 2n projecte, que tractava sobre la contaminació a l’escola i propostes per reduir-la.

Realització del 3r projecte, sobre el barri de l’escola, on van detectar les necessitats del barri i van crear un informe amb propostes de millora amb diplomes de participació inclosos.

Per últim, la visita a la universitat, on van exposar el projecte davant d’altres escoles i professors universitaris del grup de recerca ICTA( Institut de Ciències i Tecnologia Ambiental) amb molts nervis. Desprès els van ensenyar els tallers d’investigació que fan com els tomàquets amb diferent cultiu i   finalment la gimcana on s’ho van passar molt bé. Val a dir, que vam trobar a faltar els companys/es de 6è que estaven de colònies.

Felicitats pel treball realitzat.

Cliqueu en la imatge següent per veure un recull de fotos i vídeos.

Mostra de fotos i vídeos del taller extraescolar CROMA