PARTICIPEM A LA CURSA ELECTRÒNICA

Benvolgudes famílies,

Els alumnes de cinquè estan participant a la cursa electrònica, una recollida divertida i educativa de material elèctric i electrònic!

La Cursa Electrònica és una activitat on diverses escoles d’un mateix barri, ciutat o comarca competeixen per recollir la major quantitat possible de residus elèctrics i electrònics entre la gent del barri. Aquesta s’inicia aquest 23 d’octubre.

Us animem a tots i totes a participar portant tots aquells aparells electrònics que no funcionin o no feu servir!

A continuació teniu una petita mostra de com hem treballat durant aquests dies per preparar les coses necessàries per participar!