L’escola emociona!

LES MESTRES I ELS MESTRES, L’ADMINISTRATIVA I LA CONSERGE, HEM CREAT AQUEST VÍDEO PER TOTS ELS NOIS I NOIES DE L’ESCOLA.

Donem les gràcies especialment a la Clara que ha fet possible aquest muntatge!

MISSATGES AMB EL COR I AMB EL DESIG DE RETROBAR-NOS!

LES VOSTRES MONITORES I MONITORS TAMBÉ US VOLEM ENVIAR MOLTA FORÇA I LES GANES D’ESTAR AMB VOSALTRES DE NOU!

1. admin Autor de l'article

Gràcies. Ho hem fet de tot cor. Moltes gràcies per les teves paraules. Nosaltres també ens hem emocionat fent-lo.
      Us desitgem que estigueu tots bé i ens en sortirem! Segur!
      Una abraçada i un petó per la Samantha i el Manuel.
      Ens veiem aviat!
      Mestres de l’escola

Milena ha escrit:

Muchas gracias. Vi el video que hicieron los profes esta muy lindo.

Voy a intentar entrar nunca he entrado a la web.

Resposta:

Moltes gràcies Milena, que bé que t’hagi agradat, aquest era l’objectiu!

La web és força interessant, tindràs moltes propostes per les teves filles i coneixeràs més l’escola.

Una abraçada a la Brissa i la Celeste

Mestres de l’escola

2. Raquel

Muchísimas gracias por los vidios.
    Le a encantado a ellos y a nosotros,sobretodo el cariño con lo que se a realizado.

Y también agradecer cada mail para que los peques estén entretenidos con tantas cositas.

Un abrazo para todos vosotros y espero que estéis todos bien.
    ??

Hola Raquel,
      moltes gràcies! Ho hem fet amb molta il·lusió i com tu dius, amb molt d’afecte.
      Per aquí també tots estem bé, desitgem que vosaltres també.
      Una abraçada i un petó a la família i en especial a la Naya.
      Yolanda

3. Araceli

Holaaaa

Sóc l’Ainara, moltíssimes gràcies pel dos vídeos. Els dos vídeos són molt emocionants.
    TOT ANIRÀ BE!!!!

Una abraçada per a tots o totes. Ens veiem molt aviat

Ainara

Hola Ainara,
      que bé que ens hagis escrit! Estem molt contents de rebre les teves paraules i de que t’hagin agradat.
      I tant que TOT ANIRÀ BÉ!
      Una abraçada

4. Pili

Muchas gracias por estos videos (monitores y profesores) tan emotivos… nos ha encantado y nos han emocionado mucho. Es un gran detalle que habeis tenido para nuestros peques y para los papis.Muchos abrazos a todos . TODO IRA BIEN????

1. admin Autor de l'article

Ens alegrem moltíssim que us hagin agradat i emocionat. Gràcies també a vosaltres per haver enviat aquest missatge tan maco!
      Una abraçada a tothom i especialment al Raul i al Sergio

5. Eli

Muchísimas gracias por los vídeos !!!
    Nos han encantado !! Sobretodo a Joaquín y izan… q están deseando volver al colegio y volver a estar todos juntos.!!
    Ver sus caras mientras veían los vídeos a sido muy especial para nosotros !!
    Mil gracias !!!

6. Iker e Iván

Qué vídeos tan bonitos!!! 🙂
    Nos ha echo mucha ilusión! Nos ha llegado todo el cariño con el que están echos!!

Un abrazo para todos y mucho ánimo!

Hasta pronto! 🙂

1. MRosa Garcia

Moltes gràcies!!
      Ens agrada rebre les vostres opinions perquè és l’única manera de saber si els heu vist!!
      Una abraçada
      Mª Rosa

7. ASIER Y AINA

OOOOOOOOHHHHHH!!!!! Quin video més maco!!! Moltissimes gràcies per aquest detall, ens ha agradat molt. Es molt important pels nens, ja que sou un referent per ells, l´alegria i el missatge que doneu. Ha sigut molt emocionant. Esperem veure´ns aviat. Molts petons!

1. admin Autor de l'article

Que contents estem que us hagin agradat! Per nosaltres també va ser molt emocionant fer-los.
      Moltes gràcies i esperem veure’ns ben aviat!
      Una abraçada a tothom i especialment a l’Asier i a l’Aina