La visita del Tió

Aquest any, la visita del Tió ha estat d’allò més divertida. Ens va costar molt trobar-lo! El vam buscar per tot arreu: l’hort, el pati de grans, el nostre pati… No hi era! Vam pensar que potser era dins l’escola, així que vam anar al despatx, a la biblioteca, al passadís de primària… Quan ja no sabíem on podia ser, se’ns va acudir anar a la muntanyeta i… Era allà! El pobre tenia fred i s’havia fet mal a la poteta, però era content de veure’ns. Li vam buscar un lloc calentó a l’escola, el vam tapar amb una manteta i li vam donar peles de fruita de l’esmorzar.

Durant uns dies, li vam anar donant menjar fins que l’últim dia abans de vacances vam sentir pudoreta… Vam anar a veure el Tió i ja estava preparat per cagar! Vam gaudir molt cantant-li i ens va cagar torrons, neules, galetes i xocolatines. Després, vam fer un esmorzar nadalenc amb tot el que ens havia cagat el Tió.