LA MÀGIA DELS CONTES…

 

El valor de la lectura: un lector no neix, es fa

ESTEM SEGURES   QUE RECONEIXEREU   AQUESTES PARAULES:  “VET AQUÍ UNA VEGADA…”

 DE BEN SEGUR   QUE PER A TOTHOM , UN DELS MOMENTS  MÉS ESPECIALS DEL DIA A L’ ESCOLA ERA QUAN ARRIBAVA     L’ HORA DE COMPARTIR UN CONTE (UN CONTE QUE PORTÀVEU DE CASA,UN NOU CONTE DE LA BIBLIOTECA,UN CONTE A LA PDI, LLARG O CURT, CONEGUT O TOTALMENT NOU.I SORPRENENT..).  ASSEGUTS AL SURO EN ROTLLANA , A LA BIBLIOTECA DE  L’ ESCOLA  AMB LA PILAR O DES DE LES  VOSTRES CADIRETES…    TANT ERA !!   UN CONTE SEMPRE AMAGAVA  TOT UN MÓN AL DARRERA PER DESCOBRIR I ENDINSAR-NOS PLEGATS.

NO VOLEM PERDRE L’ OPORTUNITAT DE CONTINUAR COMPARTINT AQUEST MOMENT TAN MÀGIC AMB TOTS I TOTES VOSALTRES

EL REPTE D’ AQUESTA SETMANA ÉS ANIMAR-VOS A TRIAR,ESCOLTAR I GAUDIR D’ UN CONTE O PER QUÈ NO ??  DE MÉS D’ UN !!

COM JA SABEU CLIQUEU SOBRE DE LA IMATGE .


Una mà de contes - Vila de Piera

 

ARA US DONEM ALGUNA IDEA PER TREBALLAR DES DE CASA SOBRE EL CONTE TRIAT:

-ESCRIURE EL TÍTOL EN UN FULL, A PARTIR D’ UNA DE LES LLETRES QUE HEU ESCRIT ,PENSEU EN NOMS DE COMPANYS/ES DE CLASSE QUE LA TINGUIN I FEU UN LLISTAT O CERQUEU D’ ALTRES PARAULES QUE COMENCIN IGUAL…

-FER UN DIBUIX SOBRE EL CONTE O ALLÒ QUE MÉS US HAGI AGRADAT DEL CONTE,PODEU AFEGIR UNA PETITA FRASE EXPLICATIVA.

-FER UN DIBUIX DELS PERSONATGES DEL CONTE. SI ELS RETALLEU I ELS ENGANXEU A UN PAL ,  A UNA CANYETA DE BEURE.. TINDREU UNS TITELLES BEN DIVERTITS.TAMBÉ PODEU COPIAR I ESCRIURE ELS SEUS NOMS.

-ENVIEU UN ÀUDIO DIENT EL TÍTOL  DEL CONTE I PERQUÈ US HA AGRADAT.

-BUSQUEU  PER CASA,ROBA DELS PARES I INTENTEU DISFRESSAR-VOS D’ ALGUN MOTIU QUE PUGUI TENIR A VEURE AMB EL VOSTRE CONTE.TOT S’ HI VAL.

I ARA SI…CONTE,CONTAT AQUESTA EXPLICACIÓ  JA S’ HA ACABAT.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>