JORNADA DE COEDUCACIÓ, CONVIVÈNCIA I BENESTAR EMOCIONAL AL RAMON LLULL

La jornada de seminari de la coeducació, la convivència i el benestar emocional a l’escola va ser un èxit. Amb una gran participació de professorat, la jornada va permetre reflexionar i aprendre sobre aquests temes tan importants.

Els ponents de la jornada van ser experts en coeducació, convivència i benestar emocional. Van abordar les funcions de les referents COCOBE una nova figura a les escoles.

Les docents van destacar la qualitat de les ponències i la interactivitat de la jornada. Vam agrair l’oportunitat de formar-se en aquests temes i de compartir experiències amb altres persones que comparteixen els seus objectius.

L’objectiu de la jornada era proporcionar als docents les eines i els recursos necessaris per a ser referents COCOBE dels centres.

La jornada va ser un pas important per a l’escola Ramon Llull en el seu camí cap a una escola més justa, inclusiva i saludable.