Gala 50/50. Diumenge 3 de juny 2018

#Projecte50_50

Benvolgudes famílies,

Us convidem a assistir a la Gala 50/50 que celebrarem aquest diumenge 3 de juny al Teatre municipal La Sala.

La Gala serà una festa familiar per a celebrar que, gràcies al projecte d’estalvi energètic 50/50 de l’Ajuntament de Rubí i a l’esforç de tota la comunitat educativa, la nostra escola ha aconseguit:

• Reduir emissions contaminants.
  • Estalviar molts diners en les factures de gas, llum i aigua.
  • Millorar l’eficiència energètica de la nostra escola, gràcies a la inversió del 50% dels estalvis que hem aconseguit.
  • Obtenir subvencions per a la compra d’allò que l’escola necessita, ja que l’altre 50% dels estalvis aconseguits ens retornen en forma de subvenció directa.
  • Augmentar la consciencia ambiental.

Ho hem fet tan bé que escoles d’arreu d’Espanya estan copiant la nostra experiència: escoles de Madrid, València, País Basc, Canàries, etc.

El programa de la Gala 50/50 serà el següent:

11:00h Benvinguda per part de l’Alcaldessa, Ana Ma Martínez.

11.10h Presentació del vídeo del projecte 50/50 a Rubí per part de Lídia   Juste, la veu de Ràdio Rubí, i projecció.

11.25h Resultats globals del projecte a Rubí per part de l’Àlex Rius, alumne de l’Escola 25 de Setembre i Irene Pérez, tècnica del projecte Rubí Brilla. Entrega de premis a totes les escoles de Rubí.

12:00h Experiències a altres escoles de l’Estat: València, Canàries i Madrid.

12.45h Cloenda de la Gala per part de l’Alcaldessa, Ana Ma Martínez.

12:50h Piscolabis als Jardins de l’Escola Ribas.

* a partir de les 10:30h ja podeu accedir al Teatre municipal La Sala