FESTA DE TARDOR – LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Un curs més arriba la tardor a l’escola i amb ella la primera festa que treballem en comunitat. Des d’Infantil fins a 6è treballem diferents activitats relacionades amb la tardor i amb la festa tradicional catalana de la Castanyada.

Aquest curs tots els nens, nenes i docents han gaudit decorant l’escola, han disfrutat dels fruits de la tardor, han fet varietat de tallers, han gaudit ballant cançons tradicionals i moltes altres activitats que han fet que l’escola sigui una font cultural per tornar a disfrutar de la normalitat que tornem a gaudir dins del centre.

Amb tot això volem compartir amb totes les famílies, que també formeu part de la nostra comunitat educativa, totes les feines que han fet els vostres fills i filles.

Que les gaudiu molt!!!

Moltes gràcies.