Fem de les Portes obertes un viatge de 6è pel Llull

Les noies i els nois de 6è han fet una gran feina!

L’escola es dona a conèixer a través de la mirada, experiències, vivències i emocions viscudes pels alumnes més grans de l’escola, l’alumnat de 6è.

A través d’un brainstorming (pluja d’idees), triatge d’allò que es pot realitzar, el treball cooperatiu, eines digitals i altres suports visuals, l’alumnat de 6è ha elaborat un vídeo de presentació de l’escola per les famílies que venen a conèixer el nostre projecte.

La Jornada de Portes obertes pel curs 23-24 va ser tot un èxit gràcies també a la feina feta. Aplaudiments i somriures acompanyen a aquesta magnífica proposta.

Felicitats pel resultat !!