Concerts de Nadal 2023 Escola Ramon Llull

Quina emoció retrobar-nos aquestes tardes!

Tots vam gaudir d’uns concerts plens d’ il·lusió, de màgia dels somriures dels infants, de l’ espontaneïtat de les nenes i dels nens. Els més Petits, tal i com van dir la presentadora i el presentador del concert, te’ls menjaries de com són de monos!! Els Mitjans descobrint entre tots que s’estan fent grans i els més Grans donant exemple de que els nervis del moment es poden convertir en aplaudiments del públic.

Tothom ho va fer molt i molt bé!

Donem les gràcies a tots els infants, a les presentadores i presentadors de 6è, a totes i tots els mestres de l’escola, a l’AFA i a totes les persones de la comunitat escolar que van fer possible viure aquests moments únics i inoblidables.

Podreu gaudir dels concerts i dels assajos a l’apartat de festes escolars dins les fotos i vídeos.

De part de tot l’equip docent us desitgem de tot cor un FELIÇ 2024