CONCERT DE L’ESCOLA RAMON LLULL

Ens plau presentar-vos un any més el Concert de l’ Escola Ramon Llull.
Un Cantada plena d’il·lusió, del plaer de la feina ben feta i dels somriures de les nostres nenes i nens, noies i nois.
Aquest Concert està ple d’anècdotes; no podia ser d’una altra manera ja que els protagonistes són les nenes i els nens i on queda palès l’enriquidora diversitat del Llull.
Bones Festes!!
Agraïm a totes les professionals i els professionals de l’ escola per fer possible aquest regal i en especial a la Sara, la Vicki i el Javi pel muntatge.

1. Nathalie

Felicidades a todos!!! Me ha encantado 😃😃😃 las canciones preciosas, los niños llenos de ilusión, interpretación maravillosa y divertidísima con libertad de movimientos, son unos cracks!!! Gracias a todos los maestros y personal de la escuela. BON NADAL A TOTHOM! JOYEUX NOËL !!!

1. Monica

Preciós, molt emotiu… Llàstima no poder veura’l en directe 😭😭😭. Però es compren perfectament. Gràcies per la feina feta, i Bon Nadal a tothom..