BON NADAL I BONES FESTES

Estimates famílies,

Us desitgem un bon Nadal ple de pau i alegria.

Aquesta època de l’any és especial per a tots nosaltres, ja que és un moment per reunir-nos amb els nostres éssers estimats i celebrar l’amor, la pau i l’amistat.

A l’escola Ramon Llull, estem molt contents del treball que estem fent amb els vostres fills i filles. Cada dia aprenen coses noves i creixen com a persones.

Estem segurs que, amb la vostra ajuda, podrem seguir educant-los en els valors de la pau i l’amistat.

Per això, us animem a compartir aquests valors amb els vostres fills i filles durant aquest Nadal. Ensenya’ls a ser amables, respectuosos i solidaris amb els altres.

Us desitgem que gaudiu d’unes festes molt especials.

Atentament,

L’equip de l’escola Ramon Llull