Apadrinem#Rubícity. Mira i Juga

El passat 5 de juny es va fer la presentació d’Apadrinem #Rubícity, al Museu Municipal Castell de Rubí. on l’alumnat d’ escoles i d’ instituts van presentar els seus elements apadrinats.

El nostre és el CASTELL DE RUBÍ!

Tot i que no sembli un castell, és un element important per nosaltres i per tot Rubí. Poc a poc anem aprenent sobre ell i un grup d’alumnes de 5è van anar a explicar una part de la seva història.

Aquest és el treball que van presentar amb molt nervis! Va ser un moment emocionant…pregunteu i que us ho expliquin de primera mà. Clikeu i es desplegarà el PTT.
FELICITATS
Amb aquesta presentació es dona el tret de sortida al Joc Apadrinem#Rubícity
Aquí teniu la informació per començar a jugar en mode competició fins el 30 de juny de 2019: