Ajuts per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2019-2020

Benvolgudes famílies,

El Ministeri d’Educació i Formació Professional obre el termini per presentar les sol·licituds d’ajuts per alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.

Us trametem, adjunt, extracte de la Resolució per la qual es convoquen aquests ajuts, així com el text complet de la convocatòria.

Convocatoria E.E. 2019-2020

Extracte conv_BOE-B-2019-33445

Termini: 26 de setembre de 2019

Podeu  consultar la convocatòria, els requisits generals, els requisits econòmics i la documentació que cal aportar a la web següent:

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

La sol·licitud ha de ser telemàtica. Quan tingueu la sol·licitud impresa i degudament complimentada, porteu-la a secretaria amb tota la documentació (recordeu adjuntar els certiicats).