Agraïment alumnes de 2n

En nom dels nens i nenes de 2n, que s’estan comportant com uns superherois i unes superheroïnes a casa, us enviem aquest vídeo/missatge de part nostra.
Especialment a la tutora, mestres de les especialitats i monitors.

En aquest dies que portem de “quedar-nos a casa” estem rebent iniciatives dels infants de la nostra escola.
Volem agrair aquests moments on els infants se’n recorden de tots nosaltres!
Fan que ens sentim reconfortats i il·lusionats de veure com són capaços d’adaptar-se a les noves situacions, amb un gran somriure i plens d’alegria i que fan que cada dia tinguem més ganes de poder estar junts.
Moltes gràcies als nens i nenes de segon que ens han fet arribar aquest bri d’alegria. Un agraïment molt especial de part de la vostra tutora Mª Josep.

1. Mari Marcos Hugo

La verdad que los niños nos están dando una gran lección, sobretodo de adaptarse a las nuevas situaciones,son unos héroes ?,y os echan mucho de menos.Cuidaros todos mucho?❤❤