3B agradece a sus profesores y personal del Ramón llul con un video

También hemos querido enviar un vídeo con mucho cariño para todos vosotros !!! ¡Los niños de 3rB os echan mucho de menos! Esperamos vernos muy pronto !!!

Clase de 3ºB

Genial! Meravellós! Xulíssim! Què bonic! Quin detall! Quina sorpresa més bonica! Ens encanta! Moltes i moltes gràcies als nens i nenes i a totes les famílies.

Mestres, Administrativa, Conserge, Monitores i Monitores

1. admin Autor de l'article

Alumnes de 3r B i famílies,

Ha sigut molt emocionant i gratificant rebre aquest emotiu vídeo. El vostre vídeo ha sigut una injecció d’alegria i energia per a l’escola.

Ens quedem a casa de moment però d’aquí a poquet tornarem a estar una altra vegada tots junts compartint alegries, abraçades, jocs i aprenentatges.

En aquests difícils moments, la sonrisa, la positivitat i el bon humor és la millor medicina per superar-los.

Us troben molt a faltar i no tenim paraules per agrair-vos aquest vídeo tant preciós que heu fet i en el que heu demostrat que sou uns grans artistes.

Esperem poder trobar-nos aviat i compartir milers de somriures tots plegats.

Victoria Inés i tots els docents de l’escola Ramon Llull.

1. Eli

Soy el Izan !!
      Tengo muchas ganas de volver al cole y veros a todos !!! Echo mucho de menos nuestro patio…y estar todos juntos..
      Gracias Victoria por el mensaje.
      Os quiero a todos !!!