Súper treballadors/es!

♥ Comencem amb el Català i el poeta Miquel Martí i Pol!! Fes clic aquí!!

♥ I ara amb el Castellà podeu treballar l’expressió escrita i fer d’escriptors/es amb aquestes històries amb imatges. Recordeu elegir l’idioma Castellà, però si després d’acabar teniu ganes d’escriure més històries, proveu amb les altres llengües!!

A gaudir molt de l’escriptura i sobretot de la vostra imaginació campions/es!!      Feu clic aquí!

♥ Si encara voleu més, podeu mirar aquest curt en família i debatre sobre que ens ensenya!!

Si us vé de gust, ens podeu deixar els vostres comentaris!!

♥ I per acabar no us oblideu de mirar l’apartat d’anglès de la Georgina i el Xavi, al web de l’escola, amb moltes coses noves i divertides!!

Amb vosaltres tot es millor!!Us estimem molt!!

1. Anna Gonzalez

Hola Noelia, hem entrat en la página de comprensió oral de l’escola forallac. Pero ens demanen uns permisos per realitzar l’exercici comprensió oral 1. Els hem sol.licitat i estem a l’espera. Tenim que enviar el formulari??? l’Anna Gonzalez ha fet l’exercisi en un paper. Ja ens diràs, gràcies!!

1. Noèlia Martín

Bon dia Anna i família!

¡Me n’alegro molt saber de vosaltres!
      En principi la pàgina no us hauria de demanar un permís per poder accedir a la comprensió oral 1. Podeu probar a obrir-la desde un altre navegador o potser teniu bloquejada la pàgina. Anna respecte a enviar el formulari potser ho hauries de parlar amb el teu tutor/a. Gràcies a vosaltres per participar!!Un petonàs.