Últim dia de colònies de 6è!

Hola famílies,

Ja hem arribat a l’últim dia d’aquestes meravelloses i emocionants colònies, les últimes de l’etapa de primària que els vostres fills i filles estan a punt de finalitzar.

Ha estat un plaer tenir-los al nostre costat al llarg d’aquesta setmana, créixer junts, aprendre els uns dels altres, riure plegats… hi ha coses que no tenen preu.

Us deixem les darreres fotografies amb imatges que ni tan sols han vist (dormint), la descoberta del poble de Caldetes i un últim bany a la piscina de la casa de colònies.

A les 15h l’autocar ens vindrà a buscar per tornar cap a l’escola, us esperem a l’aparcament de l’entrada principal de l’escola als volts de les 16h.

Ara sí, feu clic aquí per veure les fotografies!