Sortida a la Colònia Vidal

Benvolgudes famílies,

Us recordem que el proper dimarts 26 de novembre tenim programada una sortida a la Colònia Vidal (Puigreig).

Activitats:  Visita a una colònia tèxtil per començar a parlar de la industrialització i el canvi que això va suposar.

Horari:       Sortida de tot el dia, de 9h  a 16.30h.

Transport: Autocar

Material:    Roba d’abric i calçat còmode.

*Esmorzar i dinar ( a dintre d’una motxilla que es pugui penjar a l’esquena)

Us recordem que no es poden portar llaminadures, ampolles de vidre, ni diners.

Si no s’arriba al 75% de l’alumnat del nivell, la sortida quedarà anul·lada, tal com consta en el Reglament de Règim Intern.

*****************************************************************************

* Els nens i nenes que són usuaris habituals del menjador escolar se’ls hi prepararà pícnic. En el cas que  NO  els volguéssiu,  cal que aviseu abans del  21 de  novembre  a l’AMPA (encarrega/ada del menjador).

Atentament les tutores de sisè.

Rubí, 19 de novembre de 2019