Comiat 6è

Estimats i estimades alumnes de 6è,

Ara sí, ja heu deixat el Ramon Llull, molts anireu al Duc, alguns a d’altres instituts, però tots teniu aquí el vostre raconet. Us deixo fotos a l’enllaç, són totes del pica pica. També en posarem de la festa de final de curs (això suposo que ho farà la Yolanda a la pàgina principal).

Una abraçada i un petó ben grans de part del Roger, del Toni i de tots els mestres i les mestres de l’escola, també de part de l’Helena, la Núria i la resta de personal del Ramon Llull. Ep! i també de part meva eh?! Us tindrem sempre dins el nostre cor i esperem que ens feu una visita de tant en tant.