ELS ALUMNES DE 3R B VAN A L´AJUNTAMENT I GAUDEIXEN EN EL PARC DE TORRE LA VILA

Els alumnes de 3r B han anat a l´ajuntament, han estat amb l´alcaldessa Lluïsa Moret  i han converssat amb ella. També han après moltes coses a  la sala de plens  amb l´Anna i l´Alba Martínez sobre les funcions de l´alcaldessa, els regidors/es i del funcionament de l´ajuntament en general. Ha estat molt implicats i els han fet arribar propostes per millorar el seu barri i la seva escola , sobretot tendalls pel sol i instal·lacions per jugar.

Després hem anat al parc de Torre la Vila i s´ho han passat d´allò més bé, malgrat que alguns per iniciativa pròpia han volgut omplir el llibret que li han donat a l´ajuntament.

Són d´allò més aplicats !