Tallers

Tant a la comunitat de mitjans com a la comunitat de grans una tarda a la setmana la dediquem a fer tallers. Els/les alumnes de les comunitats es barregen i durant algunes sessions, cada grup realitza una activitat diferent. Passades unes setmanes, canvien de taller i així fins a completar tota la roda.

Els diferents tallers potencien l’expressió corporal, la relaxació, la motricitat, el coneixement de la cultural general… eines molt important pel desenvolupament dels infants. Gràcies a aquests moments els/les alumnes, a banda de treballar de manera manipulativa i lúdica, aprenen el valor del companyerisme, l’empatia i l’ajuda cap als altres. Són tardes molt especials que els nenes i nenes esperen amb ganes!