Aula pati

Aquest curs escolar la nostra escola ha posat en marxa un nou projecte anomenat,  Aula Pati. És un recurs del qual disposa el nostre centre per atendre aquells nens/es que necessiten, per les seves característiques personals i emocionals,  passar una estona de pati divertida però, de manera, més tranquil·la i relaxada.

Cal destacar que una de les principals consignes d’aquest espai és no fer deures o feines escolars  i que l’alumne/a no podrà assistit tots els dies de la setmana, haurà  de regular, les sessions, amb el tutor/a corresponent.

És un espai  molt ample amb molta lluminositat que disposa de diferents materials com per exemple: jocs de taula, sofàs per relaxar-se, música, mandales, pissarra, etc. Constantment estem ampliant material didàctic a demanda del nostre alumnat perquè puguin passar una bona estona.

Des del centre estem molt contents ja que està resultant tot un èxit!