Durant la setmana hi ha petits grups que venen a l’aula d’EDUCACIÓ ESPECIAL i sempre comencem la classe posant el dia el nostre calendari. Els seus passos són:
- Veure el dia que tenim escrit a la pissarra gran i buscar-lo a l’apartat del calendari.
- A continuació repassem els dies de la setmana i també li posem.
- Mirem si el mes de l’any és el correcte i quan toca el canviem. També ho fem amb les estacions de l’any quan toca canviar-ho.
- Posem l’hora d’entrada a l’escola al matí.
- I per saber el temps que fa cantem la cançó del “Pastoret d’on vens?” i marquem al calendari el temps que fa aquest dia.
I per acabar anem al plafó de nombre el comptem des del 0 fins a arribar al dia que som i el girem perquè quedi del cantó vermell.
També una altra activitat és despertar el “Monstre de les lletres”, ja que ens fa construir paraules que després li donem per menjar. Així repassem els sons i construïm paraules.
A més a més, hi anem amb petits grups per treballar l’estimulació del llenguatge oral on aprenem paraules i fer petites construccions de frases.


