En Ramon i la Cèlia ens esperen a Sant Pere de Torelló, a Can Panosa. Són APICULTORS! La seva feina és cuidar les abelles, fer mel i explicar-nos a nens i nenes i mestres com nosaltres com fan la seva feina.
La Cèlia ens va ensenyar a fer sortir la mel de les BRESQUES… i ens en van donar un pot! Que bona la mel que vàrem portar! Diu que va tant i tant bé per curar refredats!!
En Ramon sap tantes coses de com viuen les ABELLES, com s’organitzen, com fan la MEL… Un munt d’informació que volem organitzar tot treballant en equips cooperatius per no oblidar-ne cap detall.
I quin munt de paraules noves per aprendre: RUSC, BRESCA, APICULTOR, POLEN, … us en recordeu de més?
El món dels INSECTES ens apassiona… ja des de P4, i ara seguirem INVESTIGANT I RECOLLINT INFORMACIÓ, que compartirem amb els companys i companyes així que ens poguem retrobar a classe. Us animem a buscar-ne! Potser n’heu vist alguna ja voltant pels vidres de casa? Recordeu les abelles són MARRONS I NEGRES! Groc i negra és una VESPA, alerta!!!
Clica aquí per veure les fotos de la sortida. Iniciem projecte!
Can Panosa curs 2019-20. Album 2


