PER QUÈ 6/24 NOTÍCIES

Redactors 5è A: Gerard Berengueras, Salma Abdelmanje i Rania Alouaoui

A finals de setembre i principis d’octubre, a les hores de tutoria, vam haver de decidir quin nom li posaríem al bloc de notícies de l’escola .

Van sortir tota una colla de propostes, com:

• Tot quatre Vents.
  • 24/24 Escola Quatre Vents.
  • Notícies 4 Vents.

Després ho vam triar per votacions i vam anar descartant els títols, un perquè era massa llarg, el primer no va agrada gaire, etc. Després ens va quedar 24/24 Escola quatre Vents, però ens vam adonar que nosaltres no passàvem 24 hores a l’escola sinó que hi passem 6 hores. Llavors vam decidir democràticament que es diria “6/24 Notícies”. Tothom va trobar que era un títol molt adequat.